איפה ומה שווה לעשות עם הילדים בקיץ

דצמבר 13, 2016 by אין תגובות

לפני שנתחיל צפו בסרטון מצחיק מאוד!

 

ברצלונה היא עיר ידידותית מאוד ילד. אין זה נדיר לראות ילדים צעירים בשעתי הלילה מאוחרת ובמרפסות ברחובות, כאשר בדרך כלל היית מצפה מהם להיות במיטה. אז זה לא מפתיע שיש שורה של אטרקציות לילדים כתיירים, כמו גם.

1. לאס רמבלס (חינם). זהו הרחוב המפורסם ביותר בברצלונה, וכולם חייב לבקר במיטת הנהר הישנה במהלך שהותם. הרחוב הוא תמיד עסוק, והוא מקום נהדר לילדים ליהנות מפסלים אנושיים שהם חלק הטוב ביותר באירופה, האמנים ואמני קריקטורה ואמנים לאומיים שונים. אתה יכול לכתוב את השם שלך בסינית, בשיטות אמנותיות שונות, וגם ליהנות משוק האומנויות בסוף השבוע.

2. בחלק התחתון של לאס רמבלס, חוצה את גשר אולי להאכיל את הדגים בנמל הישן וכל למצוא 2 אטרקציות יותר גדולות לילדים. האקווריום של העיר הוא מנצח אש בטוח, ויש לו המנהרה הגדולה באירופה נעה שביל, שבו אתה יכול להתפעל מדגי הירח, הכרישים ולעקוץ קרני ששוחה מעל וסביבך. יש המתקנים גם מתחם גדול פינגווין, סוסוני ים, וחלק מדגמים אינטראקטיביים גדולים של לווייתנים, צוללות וחיים ימיים אחרים.

3. ממש בצמוד לאקווריום הוא קולנוע המדהים. זה בדרך כלל מציע הצעת חוק כפולה, לעתים קרובות מציג וסרט קולנוע רגיל. זוהי חוויה מדהימה עם מסך גדול יותר ורחב יותר מאשר מסך הקולנוע הממוצע שלך בהרבה, ואת הסרטים שנעשה למטרות הם עוצר נשימה.

4. חופי ברצלונה (חינם). בברצלונה יש חופים רבים, אם כי זה באמת רק מתיחה 1. כפר הדייגים הישן של ברצלונה יש לו את חוף ים האמיתי – אלה של הכפר האולימפי במורד לפורום נעשים בנאדם, אבל זה קשה לדעת. לחופי עיר, חופי ברצלונה הם די טובים, וניקו בכל לילה והבוקר והם דרך מצוין לברוח באקלימים של העיר וליהנות מפיקניק וטבילה או בשעתי בוקר מוקדמת, לפני ששמש הצהריים מגדירה פנימה זכור תמיד לקחת הרבה של מים וקרם הגנה משמש חזקה.

5. את מזרקות קסם מונז'ואיק (אטרקציות לילדים חינם). למרות שזה לא מתחיל עד 9:00, ולכן לא יכול להיות הרעיון הטוב ביותר לצעירים מאוד, המחזה המרהיב הזה עדיין מושך את הקהל והמון מבקרים לברצלונה מאמן. ממוקם בפלאסה אספניה, למרגלות מונז'ואיק, מטוסים ופרצים במעיין "הריקוד" לאור ולמוסיקה. ישנן תוכניות שונות עד 11:00, ולעתים קרובות בין בית ציוני אמריקה , להטוטני אש ורקדנים לבדר.

6. פרק גואל. זוהי אחת מהאטרקציות רבות שנעשו על ידי האדריכל אנטוני גאודי, והוא גם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. זה מקום נפלא לבקר עם ילדים ולקחת את התמונות עם הדרקון מזרקה הסמלית והתפעל מבתי הנזל וגרטל בכניסה המקושטת. גם קבוצות בבתי הספר רבות לבקר ולשוטט סביב "הכיכר" המרכזית הנפלאה עם ספסלי הרעפים שבורים ונופים מרהיבים של ברצלונה במרכז העיר.

7. בברצלונה יש שני הרים או גבעות. תחילת טיפוס למונז'ואיק שהזכרנו, אך בחלקו האחורי של ברצלונה יש לנו גם טיבידאבו. זה יש חשמלית העבודה האחרונה בברצלונה, בלאו , ומכאן אתה יכול לקחת את רכבת הרכבל עד פרק האטרקציות בחלק העליון. יומן, רוכב טיסה ומועדפים אחרים שוכן בסביבה שלווה כאלה של הפרק. רכבת הרים חדשה נמצאת כעת בשלבי הבנייה, גם בתקווה להחזיר את כמויות אדירות לפארק.

8. הרכבלים. ישנם 2 רוכב גדול כבלי רכב בברצלונה – אחד מרק בסמוך לבסיס מירו והתיאטרון יווני בתחילת הטיפוס למונז'ואיק אשר לוקח רוכבים כל הדרך לפסגת מונז'ואיק עם הטירה הישנה ונוף מדהים של הנמל והעיר העתיקה. האחרים משאיר מיראמר, תצפית, והולך כל הדרך על פני המים (בדרך כלל על החלק העליון של ספינת התענוגות המוזרה) ועד לחוף של ברצלונה. אחד מהם הוא טיול גדול לילדים, והתורים הם בדרך כלל נסבלים ומשעשעים בזמן שאתה רואה את הכניסות ויציאות של תיירים אחרים.

9. פרק (בחינם) הוא הגינה של ברצלונה, ונמצא במרחק הליכה רב על סוף שבוע לונה גל או יום ראשון בבוקר עצל. ילדים אוהבים להאכיל את הברווזים והאווזים, או אולי לשכור סירת משוטים ולחקור את האגמים בשעתי הפנאי שלהם. יש מזרקה מפוארת שתוכננה על ידי גאודי, ומודל בקנה מידה פנטסטי של ממותה שהוא תמונה הפסקה לכולם לשבת על הארגז וצמד משם.

10. אוטובוס התיירים של ברצלונה. איזו דרך טובה יותר לראות את הרחובות נשקו שמש של ברצלונה מאשר באוטובוס פתוח עם מדריך תיירים רשמי? רבים מ9 האטרקציות הקודמות ניתן ליהנות בקצב ללא רגליים עייפות ולא לכאן ולכאן, אוטובוסים קווים מתחת לאדמה. אוטובוס התיירים הוא דרך מצוינת לקבל מושג על גודלה של העיר, ויש יתרון במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים יותר שיכלו צמיג עם מילויים השונים שיש לברצלונה.