יוצא דופן או שלא

דצמבר 15, 2016 by אין תגובות

נשיא אובמה קראה הצהרה אישית יוצא דופן, בכתב יד על פסק דין ג'ורג' צימרמן ביום שישי, המשקפת על החוויות האישיות שלו עם גזע וצדק באמריקה. השבוע ביום ראשון מציג ינסה לצלול עוד יותר עמוק לתוך הנושא, בהמשך לדיאלוג על השלב הבא ביחסי גזע באמריקה.

מארק נשיא הליגה הלאומי העירוני, ופאדג' נציג מארשה ל ', הדמוקרט של אוהיו, יהיה על של "פגוש את העיתונות" כדי לדון בפסק הדין. אליהם יצטרף ידי מארח הרדיו סמיילי, מייקל סטיל, יו"ר לשעבר של הוועדה הלאומית הרפובליקנית, וצ'ארלס ג'אוגלטרי, פרופסור בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת הרווארד.

"מדינת האיחוד" של תהיה הנציג חאווייר סרה, דמוקרט מקליפורניה, והנציג סדריק ל 'ריצ'מונד, דמוקרט מלואיזיאנה, לשקול בעניין. סנטור ג'ון מקיין, רפובליקני מאריזונה, יציע לקחת על המעורבות של המדינה בסוריה ובתקיפה מינית בצבא.

לקבלת מראה בהצהרות התובע הכללי אריק הולדר ח של ג'וניור על סטנד חוקי קרקע בסגנון שלך באמריקה, "פוקס ניוז יום ראשון" ידבר עם ד"ר בנימין קרסון, נוירוכירורג וכוכב עולה שמרני, והנציג דונה אדוארדס, דמוקרט של מרילנד.

גם פוקס ו-לעקוב אחר כיסוי מרטין שלהם עם הכותרת הגדולה האחרת של השבוע: עיר דטרויט הגשת הבקשה לפשיטת רגל. ד אור, מנהל החירום של העיר, יהיה על "פוקס ניוז יום ראשון," והמושל ריק מישיגן יהיה על "פגוש את העיתונות". מר סניידר יופיע גם בתחנה מרכזית של "מול פני האומה". של "השבוע" ילך אחד על אחד עם ראש העיר, דייב בינג של דטרויט.

מאוחר יותר, "מול פני האומה" תשב עם יו"ר ג'ון א בונר לדון אחיזה הוא ומנהיגים אחרים יש מעל בית הרפובליקנים בעקבות הצבעת ה -39 שלהם מנסה לבטל את חוק הבריאות.

סנטור טד קרוז, רפובליקני מטקסס, יופיע גם על "השבוע" כדי לדבר על העתיד של המפלגה הרפובליקנית וקאמבק פוטנציאל למפלגה בבחירות .

"" של תשודר רפורמת הגירה מיוחדת לחיות מהמועצה הלאומית של לה רזא כנס שנתי בניו אורלינס. התכנית יכלול ראיונות עם מנהיגים בולטים מהקהילה הלטינית, קניית מכונית כולל ססיליה מוניוז, מנהל בית מועצת מדיניות פנים הלבנה, ג'נט , נשיא, ושחקנית אווה לונגוריה.

שירות פירוק רכבים בגבעתיים לחץ פה >

נציגי סטיב קינג, רפובליקני של איווה; אילאנה רוס לטינן, הרפובליקנית מפלורידה; ג'ו גרסיה, דמוקרט מפלורידה, מ לסקז, דמוקרט מניו יורק, תהיה עליה של "אל פונטו".

נציג הנרי א 'ווקסמן, דמוקרט מקליפורניה, יופיע על "כתבי החוץ של" -כדי לדון בחוק בריאות הטיפול וצינור .