כיצד ניתן להדביר חרקים ללא שימוש בכימיקלים?

דצמבר 28, 2016 by אין תגובות

על מנת להיפטר מן המזיקים הנמצאים בסביבה אין צורך בשימוש בחומרים כימיים מזיקים. כיום ישנה מודעות גדולה הרבה יותר לסכנות הנמצאות בשימוש בחומרים כימיים להדברה ומכאן הפופולאריות של ירקות אורגניים. ישנם דרכים כדי להיפטר מן המזיקים ללא פגיעה באיכות הסביבה וללא נזק לאדם ולבעלי החיים. נמלה מצויה

השימוש בחומרים כימיים להדברה אמנם עושה את העבודה אך לחיסול המזיקים יש השלכות ישירות על בריאות הסובבים את חומרי ההדברה ובנוסף נזק חמור לכדור הארץ מחקרים מראים כי שימוש בחומרי הדברה מסוכן לבני האדם ואף לחיות המחחמד הנמצאות בקרבת המקום שבו התשמשו בחומרי הדברה ניתן לקרוא עוד על הנזקים הנוצרים משימוש בחומרי הדברה באתר הקרן לבריאות וסביבה.

היות וכך הרבה חברות הדברה בערו לעבוד בשיטת ההדברה הירוקה ההדברה הירוקה מאמצת את הרעיון לכמה שפחות שימוש בחומרים כימיים הרסניים. אך בכל זאת יש צורך להשמיד את המזיקים אז כיצד ניתן באמת להיפטר מן המזיקים ובכל זאת לא להשתמש בחומרים מסוכנים?

הגישה של הדברה ירוקה הביאה לפיתוח חומרי הדברה המבוססים על רעלנים טבעים שמקורם בתמציות צמחים טבעיים וביולוגים שאינם מזיקים לאיכות הסביבה. האם ידעתם כי להרחיק גו'קים ניתן להעזר בשימוש של עלי דפנה הנחה של עלי דפנה בארונות ובכל מיני מקומות מבריחה את הג'וקים מלהגיע לשם עוד דוגמה לשיטה זו ישנם כאלו המשתשמים בקינמון כדי להרחיק נמלים הריח החזק של הקינמון מונע מהנמלים להתקרב לאזור.

המומחים להדברה לקחו את הדוגמאות הללו ופיתחו אותם לחומרי הדברה המשווקים כיום בשוק ללא שימוש בחומרים כימיים על מנת לייצר חומרים כאלו היה צורך בהבנת דרכי הפעולה של החרקים השונים ולהבין את אורח החיים של כל מזיק ומזיק וכך ניתן ליצור חומרי הדברה אורגניים וביולוגים ללא התערבות של חומרים כימים.

ניתן כיום לקיים את כל סוגי ההדברות על ידי פעולה ירוקה אורגנית הדברת פרעושים, הדברת נמלים, הרחקת יונים ועוד, חברת הדברה ירוקה מספקת ללקוחות את כל האופציות הקיימות בשוק ללא הפרעה אקולוגית לאיכות הסביבה למעשה ישנם שיטות וחומרים הפותחו במיחד עבור כל חרק וחרק לכן על חברת ההדברות לדעת ולהכיר את סוגי החרקים השונים על מנת להתאים את חומר ההדברה הירוקה עבור אותו חרק .

הדברה בשיטה ירוקה

נושא זה של הדברה ירוקה הולך ותופס תאוצה נרחבת וידיעה אצל כלל הציבור והינו רחב היקף בכל גווני וסוגי החרקים והמזיקים למיניהם.

לעיון נוסף בנושא הדברה ירוקה לחצו כאן >>>