שבירת מיתוס על מנעולן בקריות

דצמבר 15, 2016 by אין תגובות

מנעולן בקריות זה הוא מיתוס של של אדם שלמעשה התעסק בעבר בפלילים וכיום חזר לשורה. אז לא לא תמיד, זה בדיוק כמו התיסה שכל עובדי תנובה הם חלבנים או חלקאים. וזה גם טעות. לכן בבלוג הבא תדעו כל מה שלא ציפיתם לדעתם על מנעולן בקריות ובחיפה

מיהו מנעולן?

מנעולן הוא אדם שלמד כיצד לפרוץ מנעולים מכל הסוגים – מנעולי דלתות, מנעולי רכב, מנעולי כספות וכן הלאה. מנעולן בקריות הוא מקצוע דרוש מאד, מפני שקיימים מקרים רבים מאד שבהם אנשים זקוקים לשירות של מנעולן, שיפרוץ עבורם דל. חשוב להדגיש, שמנעולן בקריות פועל בחסות החוק, וזאת לאחר לימודי מקצוע אינטנסיביים, אשר דורשים תעודת יושר בתחילתם, ורישיון פריצה מטעם משרד המשפטים לאחריהם.

מתי צריך מנעולן בקריות?

כאשר המפתח הולך לאיבוד – אם המפתח של הבית, של המשרד וכדומה הולך לאיבוד, ואין אפשרות להיכנס הביתה, מנעולן בקריות יוכל לפרוץ את המנעול ולאפשר לכם להיכנס. בדרך כלל, מנעולן בקריות מחליף את המנעול באותה ההזדמנות, כדי שתוכלו לחזור ולנעול את הבית וגם להיכנס אליו בקלות. החלפה של מנעול מומלצת מאד במקרה זה, משום שאינכם יכולים לדעת לאן התגלגל המפתח שלכם, ומי עלול לנסות ולהשתמש בו למטרות לא טהורות.

כאשר המנעול מתקלקל – מנעול יכול להתקלקל כאשר המפתח נשבר בתוכו, כאשר היה ניסיון פריצה כושל שחיבל במנעול וכדומה. בדרך כלל, כאשר מנעול נשבר או מתקלקל, הוא נתקע, ואין אפשרות לפתוח אותו. מנעולן בקריות יוכל לתקן את הקלקול ולפרוץ את המנעול, כך שתוכלו להיכנס הביתה.

כאשר הדלת נטרקת – ישנן דלתות שאין בהן מפתח בצד החיצוני של הדלת. אם יצאתם מן הבית בלי המפתח, והדלת נטרקה – לא תוכלו להיכנס הביתה ללא עבודה של מנעולן בקריות. זוהי פריצה קלה במיוחד, מאחר שהדלת למעשה אינה נעולה, אלא רק טרוקה, מה שהופך את הפריצה לפשוטה ומהירה. לרוב תוכלו להיכנס הבית, לקחת את המפתח ולהמשיך להשתמש בו כרגיל.

כאשר יש בעיה ברכב – מפתח שנשכח בתוך הרכב הנעול הוא תופעה שכיחה למדי. גם אזעקות שמופעלות ללא סיבה עשויות להיות חלק מן העבודה של מנעולן בקריות, אשר יכול לפרוץ רכבים, לנטרל אזעקות וכדומה.

כשהקוד לכספת הביתית נשכח – מנעולן בקריות עשוי לפרוץ גם כספות ביתיות. אם שכחתם את הקוד לכספת, אל ייאוש! מנעולן בקריות יוכל להגיע אליכם ולפרוץ את הכספת, כך שתוכלו להמשיך להשתמש בה בבטחה.