טיולי משפחות למרוקו

דצמבר 13, 2016 by אין תגובות

מרוקו היא יעד מצויין למשפחות וכמובן לגולשים, לפניכם סרטון גלישה מדהים ממרוקו!

  • מקומות מומלצים של מרוקו תוכלו למצו באתר WANNASURF

טיולי משפחות למרוקו:

טיולי משפחות:

טיולי משפחות כוללים כמה סוגים של טיולים. ישנם טיולי משפחות שמיועדים לכל המשפחה המורחבת ולא רק למשפחה המצומצמת. כך, יוצאים לטיול משפחות גם בני דודים, אחיינים ועוד. לעמת זאת, ישנו טיול משפחות שמיועד למשפחה גרעינית מסיומת בה בני המשפחה מתאגדים כדי לנפוש יחד. פוגשים את הטיולים האלו רבות באזור חודשי יולי אוגוסט בהם הילדים לא נוכחים במסגרות הרגילות להם. בהקשר של טיולי משפחות, לא ניתן להתעלם מטיול שורשים. טיולי שורשים כוללים ביקור במקום שבו נולדו וגדלו אבות המשפחה תוך סיור אחרי אזורים חשובים בחייהם. כמובן שכאשר מחליטים על יציאה משפחתית לטיול, מכל סוג שהוא, הצעד הראשון צפוי להיות בחירת היעד.

יעדים לטיול משפחות:

לא קל לבחור יעדים לטיול משפחות. טיול משפחות כולל לרוב טווח רחב של גילאים. בני המשפחה כוללים לעיתים גם ילדים שמצטרפים לטיול או מתבגרים. לכן, היעד צריך להיות מותאם לכל אחד מחברי המשפחה שיוצא לטיול. הרבה פעמים, חשוב לשים דגש גם על בחירת יעד במחיר סביר. כאשר כל המשפחה יוצאת לטיול משפחתי למרוקו, לא מדובר באדם אחד שבוחר לטוס למקום יקר, מדובר בתשלום עבור חופשה לכל אחד מבני המשפחה בנפרד דבר שיכול להגיע לסכומים מאד יקרים. לכן, כאשר בוחרים לצאת במסגרת משפחתית, מראש יש להתעניין אחר יעדים שאינם יקרים במיוחד.

טיולי משפחות למרוקו:

לצפיה בטיול בערים עתיקות במרוקו – מרוקו היא מדינה שמתאימה לטיול משפחות. אתם בוודאי תמהים ביותר על האמירה הזו. ובכן, מרוקו היא מדינה שמזמינה את המבקרים ליהנות מאטרקציות שונות. לצד אתרי סקי במדינה, ישנה אתרים היסטוריים ומהנים אחרים. כאשר המשפחה מחליטה לצאת לטיול משפחתי במרוקו, חברי המשפחה צפויים לפגוש יחד עיצובים מיוחדים למרוקו, מפגש תרבותי מרתק ביותר ועוד. גם ילדים קטנים יכולים ליהנות ממרוקו ולהרגיש את ההבדל החד בין המראה של מרוקו למראה של ישראל וכך גן בין האנשים המרוקאיים לבין האנשים הישראלים. מרוקו כללה בעבר קהילה יהודית אדירה ומרשימה, דרך הכרות עם הקהילה הזו ומעקב אחרי מוסדותיה היהודיים שהיו, טועמים קצת את החיים שהיו לאבות אבותינו במרוקו. בהחלט מעניין ומרתק.

כדאי לדעת:

לצפיה במפה של מרוקו :מרוקו מפה – מרוקו מהווה יעד פופולארי למשפחות ישראליות שמוצאן הוא מרוקו. טיולי משפחות למרוקו שנעשים במסגרת טיולי שורשים, נחשבים למעולים וחווייתיים במיוחד. כיעד שכזה, כדאי למשפחות עם שורשים מרוקאיים לברר מעט היסטוריה משפחתית כגון- עיר המוצא, אזור הגדילה של אותם בני משפחה שחיו במרוקו ועוד. נקודה נוספת שיש להתייחס אליה הינה היכולת של משפחת להתארגן כקבוצה שמטיילת באופן בטיחותי במרוקו. מרוקו היא מדינה ערבית וככזו היא מסוכנת בהחלט לטיול עצמאי בלי ליווי בטחוני ראוי. בני משפחה מאוחדים שמעוניינים בטיול משפחתי עשויים למצוא את עצמם במצוקה בלי הדרכה נכונה ולכן, משתלם לצאת כקבוצה עם הסדרי ביטחון, הדרכה מקצועית וכדומה.