מדריך השער היציג בפריז

דצמבר 15, 2016 by אין תגובות

אם היית להיות בפריז בכל יום חמישי בערב נתון, ההולכים על שאנז אליזה, רוב הסיכויים הם שהיית רואה ושומעים אותנו, מנוסה בהלה של 150 רצים מסתער דרך העיר לקצב של כל מה שההשמעה מתבצעת רעם מבפנים קבוצה הנעה במהירות.
תחת הדרכתו של מאמנים מוסמכים שיובילו את הריצות והתנועה ישירה, רצים עם נייקי ריצת צוות צרפת להגיע לסיור בפריז דמדומים בכל שבוע האחרונים, לחייב ציוני דרך מרכזיות כמו הלובר ומגדל אייפל, רועם דרך המנהרות תת קרקעיות מטרו והגלישה העבר מבולבל שותי קפה חיצוניים.

עבור המקומיים, הקבוצה היא דרך טובה כדי לקחת את הספורט באופן מסורתי בודד ולהפוך אותו לחברתי אחד.

למבקרים, את הריצות לשמש סיור ללא תשלום, מודרך בפריז – ואולי תירוץ כדי לתחוב לתוך פחזנית אחרת.

לאחר שנרשם לאירוע בפייסבוק, אנחנו נפגשים בחנות הדגל של נייקי שבאנז אליזה, שבו הקבוצה תמיד מושך אליו את המבטים הסקרניים של עוברים ושבים – וכל כך מובן. הרצים להפוך לנוכחות מרשימה ומפתיעה על יותר ידועה לשדרת מותגי היוקרה שלה ותיירים אמידים ללבוש ספורט ונעלי ריצה מכוסית ניתזי בוץ.

כמו האור מתחיל לרדת, יצא לדרך לריצה על רקע מוסיקה שמכילה שלושה לקצת יותר מארבעה ק"מ, מנוקד עם תרגילים אינטנסיביים בציוני הדרך מרכזיות באזור בראשותו של המאמנים הענייניים.

לאחר טאטוא עבר הסיין שטוף ירח, למשל, עשויים להיות רצים פיקד לרדת לקרקע בחצר הלובר לסטים של כפיפות בטן, להנאתם של תיירים ומקומיים כאחד. או רצים עלולים למצוא את עצמם רצים במורד מדרגות טרוקדרו, תשומת לב מתחלק בין האורות של מגדל אייפל במרחק ובפיקודו של מאמן לטוס מהר יותר, חזקים יותר במורד המדרגות.

כשהצטרפתי לקבוצת ריצת נייקי צרפת בספטמבר האחרון, הייתי נשירת ריצה, לאחר שפגעתי בקיר של עייפות לאחר שסיים כמה מרתונים וחצי בטורונטו האם שלי.

אבל פועל ברחבי ברחובות פריז, שבו עברתי לפני שלוש שנים, חידשה את האהבה שלי שהיא ספורט. ואני לא לבד: חברי הריצה שלי הם הפריזאים, גולים, תיירים וארעיים, אנחנו קונדיטורים, מעצבים גרפיים, סטודנטים, מורים, אמהות ועיתונאים.

כסביר ככל שזה נראה, פריז נראית לפתח מוניטין כגן העדן של רץ.

לדברי רומן , מנהל החברה של מדידת הזמן באתר למעלה כרונו, אשר מארגן ריצות בכל רחבי העיר, מספרי רישום לסדרה של מירוצים בשם Tour ריצת פריז כבר מטפס בהתמדה בכ -10 אחוזים בכל שנה מאז שהחל ב2007-8 .

לאורך כל השנה, רבעים בפריז המפה מתוך 10 ק"מ (6.2 ק"מ) גזעים נועדו להציג השכונות שלהם. בשנה זו, כ -20,000 רצים יתחרו ב -14 ריצות. לאחרונה, כ 780 רצים חקרו את הרובע ה -19 במרוץ שלקח אותם דרך הררי הגבולות החיצוניים של הקצה הצפוני של העיר, רחוק מיעדי התיירות הרגילים, ללא ספק הפרק הכי יפה בעיר, ו.

מדריך שער הדולר חינם

בעיר יש גם התחילה תכנית שער הדולר יציג בשם למעלה הרון בשותפות עם כרונו לראש שבו לוחות דיגיטליים יוקמו בשלושה עד חמישה הפארקים עד סוף השנה. פנלים שהותקנו לאחרונה בפרק סוזן ברובע ה -15. רצים שרכשו שבב אישית יהיו מסוגלים לראות את המרחק שלהם וההתקדמות מוצג בלוחות בזמן אמת.

גם המערכת החדשה נועדה לבנות יותר מקהילה בקרב הרצים של העיר עם דף בפייסבוק שמעודד את החברים לחלוק את התוצאות שלהם, לארגן את המפגש הפארקים, ולמצוא חברים שחולקים אהבה לספורט, אמר מר .

רצים יותר מדי פעם מחפשים המקומיים להתיידד ולעצור לבירה או שתיים בדרך אולי כדאי לשקול קבוצה מוזרה שנקראת בית המטבחיים של פריז, העומדת בכל שבוע שני.

החל בשנתי ה -1930 במלזיה על ידי קבוצה של גולים בריטיים, בית מאז ליותר מ -2,000 ארגונים מרחבי העולם.

מלזיה

מלזיה

הנה איך זה עובד: "ארנבת" קובעת כמובן רץ עם שובל של קמח מתחילתו ועד סופו. רצים לעקוב אחר הסימנים הנראים לעין בשטח כדי להשלים את המסלול. כדי לעשות דברים מעניינים, הארנבת גם נשכבה שבילי שווא עם חצים מטעים אילץ את הרצים לסגת אם הם ישגו באשליות.

מוקדם יותר השנה, בריצה עם נושא שנה סיני חדש, רצים נלקחו במסלול של 12 ק"מ דרך המון חניון תת קרקעי, קניונים וצ'יינה טאון בדרום פריז. לקראת סוף הריצה, סמן הקבוצה שרודפת אחרי הופיע ליד פארק – בירה תחנה. רצים התפרשו בחיפוש אחר המשקאות ועצרו למנוחה, כמה הלצות וידידותיות.

חלק מהריצות החדשניות ביותר בפריז השנה היה מאורגן על ידי נייקי. כדי לקדם נשים בלבד המירוץ הראשון של נייקי 10 ק"מ בפריז, צוות יצירתי הצעיר של המשרד ארח שורה של אימונים מיוחדים במהלך חודש מאי שלקח 150 רצים לגג של שער הנצחון, התגלגל על ​​השטיח האדום לאורך השלבים מבסיליקת הלב הקדוש כדי לשכפל את החוויה בפסטיבל קאן, והביא כמה שחקני רוגבי כוכבים לעודד את המשתתפים. בחורף שעבר אירוע נייקי נוסף, הפעם עם גגות פריז כנושא שלה, 150 רצים ליליים היו מוארים באור ניאון מקלות וזר. כשפרצנו בקומות העליונות של חניונים חיצוניים הריקים שבו ביצענו תרגילים שועטים מכאן; הסיפון העליון של מועדון לילה לאורך הקיי ד 'אוסטרליץ, שבו אנחנו ירד לסיבובים של עבודה; של מכון עראבה, שבו הטיפוס לפסגה היה מתוגמל עם אורות מהבהבים פועמים, רועמת מנגינות ונופים מרהיבים של נהר הסיין והקתדרלה נוטרדאם.

בדרך, מאמנים הדליקו אבוקות סגולות כדי להכריז על נוכחותה של הקבוצה. כפי שיצאנו ממערכת מטרו, הזרם של רצים היה התקלח עם שקיות של קונפטי. וכמו שאנחנו חצינו את הגשר מעל נהר הסיין, זיקוקין הופיעו בשני הצדדים של הקבוצה, כדי להאיר את השמים פריזאי.

עיר של טיסה

כדי להצטרף לנייקי ריצת הפעלות צרפת בפריז להירשם דרך facebook.com . ליום שלישי, כי בהתחלה רץ הבסטיליה נייקי החנות, הרישום נפתח בצהרי היום קודם לכן, ואת הכובע הוא 150 איש. ליום חמישי פועל החל משעת מיקום נייקי שאנז אליזה, רישום נפתח בסביבות 18:00 שלישי והוא הכתיר את 150 עד 200. אין דרישה ללבוש הלבשה נייקי; הריצות חופשיות ולהתחיל במקומות 8 pm להתמלא במהירות.

ריצות פריז בית הן כל שבת השנייה ממקום גילה לפחות חמישה ימים מראש . המוטו שלו הוא "מועדון השתייה עם בעיה ריצה," ודברים יכולים לקבל די זימה, זה לא יכול להיות כוס בירה של כולם. ריצות הן 5 יוריו, כ – 6.25 $ ברמה של 1.25 דולרים לאירו, כדי לכסות את העלות של משקאות אלכוהוליים וחטיפים שלאחר ריצה.

הרשתות החברתית באינטרנט הפורום יש גם קבוצות ריצה פעילה לדוברי אנגלית בפריז, כמו בפריז ריצת קבוצת , ובואו נרוץ פריז,.