מכירת רכב לפירוק – מחיר ודברים נוספים שחשוב לדעת

אוקטובר 21, 2018 by אין תגובות

מהם הקריטריונים המשפיעים על התמורה הכספית שתוצע לכם, וכיצד ניתן לברר איזה מחיר תוכלו לקבל אודות מכירת רכבכם לפירוק?

ישנם מצבים בהם כבר לא משתלם להחזיק את הרכב. מדובר בעיקר במקרים בהם הרכב ישן מאד ואינו בטיחותי לנסיעה, או שעלות התיקון שלו גבוהה יותר משוויו ולכן אינה משתלמת. בנוסף, הטרחה הרבה בהובלת הרכב למוסך ובזבוז הזמן מצטרפים לעלויות התחזוקה הגבוהות ממילא של כל רכב והופכות את אחזקתו לבלתי משתלמת בעליל. במצבים כאלו כדאי לברר אודות מכירת רכב לפירוק מחיר ותהליך.

הרכב היה מעורב בתאונת דרכים? עומד סתם בחניה? יש פתרון 

אם נצא מנקודת הנחה שמדובר ברכב שאינו נוסע או שאינו תקין לנסיעה מסיבות בטיחותיות, הרי שלמעשה הרכב עומד סתם בחניה וגורם לכם להוצאות כספיות מיותרות. לא משנה אם הסיבה לכך היא שהרכב הוגדר כטוטאל לוס או שיש סיבה אחרת, כדאי שתדעו מהן האפשרויות העומדות לפניכם.

אפשרות אחת היא לנסות לפרסם את הרכב כדי למצוא קונה פרטי. כאשר מדובר ברכב לא תקין, קשה מאד למצוא אדם פרטי שיסכים לקנות מכם את הרכב, ועד שתמצאו אדם כזה יעבור זמן רב ותצטרכו להתמודד עם אינספור שאלות והיסוסים מצד מתעניינים. האם המחיר שתקבלו שווה את הטרחה? לא בטוח. לכן כדאי שתדעו שיש פתרונות אחרים.

פתרון נוסף הוא למכור את הרכב לברזל או לפירוק. מי שיקנה מכם את הרכב לברזל למעשה ימחזר את חלקי המתכת ניר רכבים לפירוקשל הרכב לצרכי מחזור. מדובר באפשרות מבוקשת שגם תאפשר לכם לקבל תמורה כספית וגם מועילה מאד לאיכות הסביבה. מי שיקנה מכם את הרכב לפירוק, יעשה שימוש בחלקי הרכב השונים והאביזרים שבו, לצורך מכירתם כחלקי חילוף מקוריים לרכבים אחרים. בסופו של דבר, המשמעות של רכב שאינו תקין אינה מחייבת שכל הרכיבים שלו לא שמישים ולכן במקרה ותחליטו למכור את הרכב לפירוק, החברה תשלח אליכם נציג שיעריך את מצב הרכב והחלקים שלו, ויבדוק אילו רכיבים במצב טוב או ניתנים לשיפור. רוצים לדעת עוד אודות מחיר רכב לפירוק ולקבל מידע נוסף על התהליך וגם הצעת מחיר משתלמת? >> צרו קשר עם ניר קונה רכבים לפירוק והוא ישמח לעזור לכם בכל הקשור למכירת רכב לפירוק.

מכירת רכב לפירוק מחיר ונקודות חשובות 

הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא להנמיך את הציפיות. סביר להניח שהמחיר שיוצע לכם אינו גבוה, אלא נע בין מאות שקלים ועד 3,000 ₪. בשנים קודמות המדינה סבסדה תכנית למכוניות פרטיות שהורדו מהכביש והועברו לגריטה, אך מכוניות אלו היו צריכות לעמוד במספר תנאים כדי שבעליהם יהיו זכאים לתמורה הכספית, כשאחד התנאים היה 20 שנים לפחות על הכביש. כיום, תכנית זו אינה רלבנטית לרכבים פרטיים אלא רק לרכבים כבדים, וגם אז יש צורך לעמוד בקריטריונים שנקבעו על ידי המדינה.

בסופו של דבר, כשבודקים אודות מכירת רכב לפירוק מחיר הקנייה אינו השיקול היחיד שצריך להביא בחשבון, אלא צריך להתייחס גם למחיר הגרירה של הרכב. לעתים החברה שתקנה מכם את הרכב תציע לגרור את הרכב בחינם או בעלות מינימלית, ואז המחיר שתקבלו בעסקה יהיה משתלם.