שירותי ביובית או שירותי אינסטלציה?

נובמבר 29, 2020 by אין תגובות

אינסטלציה היא תחום רחב ויש רבים שטועים לחשוב שביובית היא חלק ממנה. אבל האמת היא שיש הבדל בין שני אלו והם עוסקים בתחומים שונים. אינסטלציה היא תחום שעוסק בין השאר בסתימות בצנרת, אך מדובר על צנרת ביתית ובשטח הדירה. ביובית לעומת זאת באה לטפל בסתימות חיצוניות, סתימות ביוב שאינסטלטור לא יוכל לטפל בהן. הנה קצת על ההבדלים ועל סוגי הסתימות בכל אחד משני אלו.

סתימות נפוצות בתוך הבית

בתוך הבית יש לנו סתימות נפוצות רבות, כשהראשונה בהן היא סתימה במטבח. כיור המטבח הוא מקום אליו מגיע לא מעט זבל ולכלוך, ואם לא מנקים אותו כמו שצריך לפני ששוטפים אותו, חלק ניכר מהלכלוך הזה יכול לרדת לצנרת ואט אט לסתום אותה. זה יכול להיות אוכל, זה יכול להיות שומנים וכדומה. המקום הבא הנפוץ בבית לסתימה הוא בשירותים. גם האסלה "זוכה" למוצרי היגיינה שונים ולדברים שאנשים זורקים בטעות או שלא בטעות אליה, מה שיכול להוביל לסתימה. כמובן שיש גם את המקלחת שיכולה להיסתם משערות או מדברים אחרים ויש את האמבטיה, אך כל אלו שכפי שציינו הם בתוך הבית ושלא כמו הביוב שנמצא בחוץ ודורש ביובית.

ביובית, הפתרון לסתימות ביוב והצפות

ביובית היא רכב ייעודי שיש לו שני צינורות. צינור אחד מיועד לשאיבה של מי שפכים מהביוב והצינור השני מיועד לשטוף את הביוב בלחץ. כששוטפים את הביוב והמערכת בכלל בלחץ, הלכלוך "מתקדם" או שהוא נשאב בכוח החוצה. כמובן שיש בביובית גם שני מכלים, האחד ריק בשביל שיהיה לאן לשאוב את מי השפכים והלכלוך והשני מלא במים כדי שניתן יהיה לשטוף.
ניתן להזמין מומחים מאתר ביובית.com בתל אביב ולהנות ממחירים מיוחדים ללא תחרות.

שאיבת ביוב תל אביב

לאלו מקרים מתאימה ביובית?

ביובית שכשמה כן היא, מיועדת לביוב, לא נדרשת כשיש בעיות אינסטלציה תוך ביתיות. היא מתאימה למקרים שונים ולצרכים שונים באותו התחום. היא קודם כל מיועדת כפי שציינו בשביל לשאוב קו ביוב כמו גם בשביל לשטוף אותו בלחץ. היא מיועדת גם לבורות ספיגה שהן מערכות הביוב של פעם, והיום אסור לבנות בורות ספיגה אך בבתים ישנים הם עדיין קיימים ומחייבים את בעליהם בתחזוקה, בשאיבה ובניקיון.
ביובית מתאימה גם לבורות שומן שאלו בורות שנמצאים במקומות מוסדיים כמו מסעדות ומפעלים, מוסכים ועסקים אחרים בהם צריך לנקז את השמן, וכמובן, ביובית בשימוש במקרים של הצפות במקומות סגורים כמו מרתפים ומקלטים שמועדים להצפות בעיקר בחורף.

אל תתבלבלו, אינסטלטור לא יפתור לכם את בעיית הביוב.
אם יש לכם בעיה בביוב היא יכולה להיגרם מכל מיני סיבות, מצנרת ישנה ובלויה, מצמחים שצומחים, פוגעים בצנרת וסותמים את הביוב או מלכלוך שהצטבר. בכל מקרה, אתם צריכים שירותי ביובית ולא ליצור קשר דווקא עם אינסטלטור. אל תתבלבלו ואל תתנו לאף אחד לבלבל אתכם. לכל איש מקצוע יש את המומחיות שלו ובכל בעיה בביוב ביובית היא הפתרון.