איך לבצע הובלות בחיפה בצורה ירוקה באמת

דצמבר 15, 2016 by אין תגובות

הובלות חיפה יכולות לזהם ולהזיק לסביבה שלנו. לא בעת ההובלה עצמה, אלא במהלך כל תהליך העברת הדירה.

הובלות בצורה ירוקה

הובלת בית כרוכה בשימוש בהמון חמורי גלם, ארגזים, ניילונים, דבק ,קלקר ועוד. מדובר בהמון חומרי גלם שנמצאים בשימוש כמה ימים ולאחר מכן נזרקים. איך אפשר לארוז ולהוביל בצורה שתשמור על איכות הסביבה?

הובלות חיפה זהו עסק יקר. גם אם מצאתם חברת הובלות בחיפה המציעה מחיר משתלם במיוחד, יש להוסיף למחיר גם טיפ עבור הסבלים וגם את מחיר כל חומרי האריזה. ניתן לבצע הובלות בחיפה בצורה ירוקה וחסכונית, שתשמור על סביבה ותחסוך עבורך כסף.

איך לבצע הובלות בחיפה בצורה ירוקה?

אם אתם כבר צריכים לעבור חפץ חפץ בבית ולארוז כל חפץ, זו הזדמנות מצוינת לחשוב אלו חפצים אתם לא באמת צריכים. חפצים ישנים, רהיטים שבורים, כלי בית שאינם בשימוש ובגדים שלא לבשתם שנים- לא חייבים לתפוס מקום בהובלה ויכולים להיתרם לאנשים שישמחו מאוד לקבל אותם.

מעבר דירה זו התחלה חדשה, ותוכלו להיפטר מחפצים ישנים כדי לאפשר לעצמכם התחלה חדשה באמת.את כל החפצים שאינכם צריכים תוכלו לתרום, ובכך להרוויח גם מקום בהובלות חיפה וגם עשיית מעשה טוב .

דרך נוספת להפוך את ההובלות בחיפה להובלה ירוקה היא לא לקנות ארגזים וקלקרים, אלא להשיג מחנויות הסופרים. מאחורי כל סופר או במחסני הסופר יש מקום לזריקת ארגזים. ניתן ללכת ולאסוף משם ארגזים או לבקש ישירות מהסופר. לסופר יש גם ארזי פלסטיק מאוד יציבים, ואם תבקשו יפה, יתכן שאף תקבלו אותם. אם אתם מבצעים קניות אוכל באינטרנט – שמרו כל ארגז שמגיע אליכם במשלוח. כך תוכלו להשיג ארגזים להובלות חיפה על ידי מחזור ארגזים.

גם קלקר ונייר פצפצים אפשר לקנות פחות, אם תשמשו בנייר עיתון או במגבות לריפוד הארגז. נייר עיתון עלול להשאיר כתמי לכלוך ולכן הקפידו לעטוף בשקית את הפריט לפני שאתם מניחים עיתונים לתמיכה. כלים למשל שלא שמרתם את הארגז המקורי שלהם, תוכלו לרפד בעזרת המגבות.כך גם לא תרכשו ניילונים ונייר פצפצים המזהמים את הסביבה, וגם תארזו באותה הזדמנות את מגבות.

הובלות חיפה יכולות לשמור על איכות הסביבה.חפצים ישנים תורמים וחסכים מקום באריזה, ארזים מבקשים מהסופר ובמקום נייר פצפצים עוטפים בעיתונים ובמגבות- כך תהפכו כל אחת מהובלות חיפה להובלה ירוקה.