חשיבות קניית רכבים לפירוק

דצמבר 15, 2016 by אין תגובות

אולי ישזמן בחיים שתיקון בלתי צפוי אוטומטי עולה. הנה כמה טיפים לטיפול ברכב מועילים למניעתה התמוטטות עצבים מצערת שיהיה גם למנוע את ההלםלארנק שלך.

"נקודת המפתח לשקול כל מצב להתמוטטות תהיה לוודא מכירת רכבים לפירוק שאתה,והנוסעים שלך בטוחים ככל האפשר,וכי הרכב הפגום שלך לא לשים את נהגים אחרים בסכנה. על ידי שימוש בעצות שלהלן , אתה יכול לצמצם את הסכנות לכל המעורבים , בין אם הפירוט שלך מתרחש בכביש מהיר בקצב מהיר או בכביש כפרי שלווה . ייתכן מאוד שלא לדמיין שהתמוטטות לא יקרה לך , לעומת זאת , היא בחירה נבונה כדי להיות מוכן . סוג של תיקון אוטומטי סיוע הוא חשוב.

מניעה עדיף על תרופה ! חשיבות קניית רכבים לפירוק

יש לתקן את הרכב שלך יכול להיות חוויה יקרה וזעזוע פיננסי שכולנו יכול להסתדר בלי אבל ,לא צפוי עושה ותמיד יקרה. עדיף להיות מוכןולטפל טוב של הרכב שלנו כדי להפחית את הסיכויים לפירוט מיותר המתרחש עקב חוסר שירות או יחס בלתי הולם של הרכב שלך . טיפול ותחזוקה נכון של הרכב שלך לבד ותמיד יכולים לחסוך לך כסף .

טיפים שיעזרו למנועה תמוטטות מיותרת ולחסוך לך זעזוע פיננסי

1 ) כבד את הרכב שלךויספק לך את זה עם מרווחים ארוכים ללא תיקון.

2 ) האם לא מתניעים מנוע של המכונית שלך בעת הפעלה , מכירתרכבלפירוק במיוחד כשהוא קר .

3 ) מאיץ לאט בהתחלה . עד כה , רוב הבלאי במנועורכבת כונן קורהבעשר עד עשרים דקות הראשונות של מבצע.

4 ) התחממות המנוע שמאפשר לו סרק בחנייה שלך הוא לא רעיון טוב . מכירת רכב לפירוק המנוע אינו פועל בטמפרטורת השיא שלה , מה שגרם שריפה בלתי שלמה דלק, פיקדונות פיח על דפנות צילינדר , זיהום נפט,וסופו של דבר רכיבים פגומים .

5 ) שים פחות לחץ על המנוע שלךותיבת ההילוכים אוטומטיות על ידי הסטה לניטראלית באורות אדומים .

6 )כשמפנה את ההגה שלך , לא להחזיק אותו בעמדת ימין או שמאל קיצונית לזמן ממושך , או שאתה תפגע במשאבת הגה כוח. כדי לקרוא את המאמר כולו לחץ כאן. "